neděle 28. září 2008

Hromada fotek, hromada zážitků...hromada všeho:o) - 2. část

Tak, kde jsem to včera přestal? Už vím, fotbal:o)

Jak jsem již tedy psal včera, vyrazili jsme na fotbal. Čekal nás zápas Benfica Lisabon vs. Sporting Lisabon a abych se přiznal...byla to síla. Nemluvím ani tak o zápase samotném, ten byl samozřejmě super (hrálo se na stadionu Benficy a ta vyhrála 2:0), ale když vezmu v úvahu ten obrovský stadion a neuvěřitelnou atmosféru. Nebylo vyprodáno přesto na stadionu bylo přes 60 000 lidí, neskutečné. Mexické vlny, dupání, skákání, mávání šálama...co jsem slyšel, tak když Slavia Praha vyhrála titul v minulé sezóně, byla tam parádní atmosféra. Kapacita Edenu je 20 000 lidí, takže včera to bylo jako 3 stadiony Slavie. Ostatně udělal jsem pár fotek (a další budu ještě pak mít od ostatních), tak s emůžete sami mrknout jak to tam vypadalo (odkaz na album je na konci článku).

Po fotbale jsme pak vyrazili do Bairro Alto, kde jsme si tentokrát místo XXL Capirinhi objednali Capirosku (to samé, ale s vodkou), ale vyžádali jsme si tam vodku Smirnoff...věřte nebo ne, cena byla stejná, za 6 euro 0,6 litru Capirosky ze Smirnova, to je moc příjemné. Pak jsme vrazili k místu zvanému Erasmus Corner (nikdo pořádně neví, proč se tak jmenuje, ale nikdo to ani neřeší), kde jsme potkali hromadu známých a taky skupinku češek, které chodí také na ČZU, ale na jinou fakultu a studují zde na jiné univerzitě. Všechny mají studium v portugalštině, což bych si osobně moc představit nedovedl, ale aspoň je to motivuje k pilnému studiu Portugalštiny.
V Bairru jsem byl asi do 4 a pak jsem vyrazil unavený dom, s tím, že zkontroluji email a půjdu v klidu spát. To jsem ale ještě netušil, jaké překvapení na mě čeká.

Kouknul jsem na myspace (v mailu jsem měl notifikaci, že tam mám zprávu), kde jsem měl zprávu od nějakého dje z Německa:

hello how are you cheers again for the add back just want to let you now jules plays your mash up off murani vs bulldozer .. http://www. bbc. co. uk/radio1/judgejules/

Říkal jsem si, že to je asi blbost, ale jakmile jsem koukl na stránky BBC Radio1 a pustil jsem si replay Julesovy show...nevěřil jsem vlastním uším. Judge Jules, jedna z ikon světové taneční scény, která vyprodává kluby, hraje po celém světě a na jehož setech jsem vyrůstal, ve své radioshow zahrál můj mashup. (Pro ty méně znalé, mashup je de facto track vytvořený z dvou různých tracků) A navíc, celé to bylo přenášeno jednak přes internet a také po Velké Británii jako FM. Když to řeknu stručně, povedlo se mi něco, po čem touží každý producent - aby se jeho track objevil v nějakké prestižní radioshow. Sice mě trochu mrzí, že Jules neuvedl track celým jménem:

Pryda vs. Simon Patterson - Muranyi vs. Bulldozer (F1D0´s Rebulldozered Mashup)

ale jako

Pryda vs Patterson – Unknown (White Label Bootleg)

Což je ale ve finále vlastně jedno, ptz i přesto se mi myspace začalo plnit žádostmi o track a gratulacemi. Zkrátka takové druhé vánoce a musim říct, že si tenhle moment fakt hodně užívám:) Pokud si chcete poslechnout ten úsek Julesovy radioshow, zde je link:

http://www.djf1d0.com/muranyi_radio1.mp3 (pokud chcete nahrávku uložit na disk, klikněte pravým tlačítkem a zvolte "Uložit jako" či nějak podobně (každý prohlížeč to má pojmenované jinak)

Jinak track je ve vyšší kvalitě k poslechu na mém webu: www.djf1d0.com , sekce Music. Tam najdete na levé straně přehrávač, a vyberte si Muranyi vs. Bulldozer ;o)

A u djingu a muziky ještě zůstanu. Jak někteří z vás vědí, do Portugalska jsem si vezl i veškeré věci, co ke hraní potřebuji (tzn. kufřík s kontrolery a zvukovou kartou). Po příjezdu jsem namíchal dva promo sety (ke stažení na mém webu, sekce Music), rozeslal je všem možným lisabonským klubům a djs....no a minulé úterý jsem tu poprvé hrál:o) A jak se to celé seběhlo?

Z cca 40 mailů mi přišla jen jediná odpověď, a to od dje který si říká Ricardo Manaia a zároveň je to majitel klubu Mini-Mercado. Muzika se mu líbila a tak jsme se dohodli, že v říjnu něco vymyslíme. V úterý mi ale volal, že budou otevírat klub (ve vedlejším klubu s ekonalá velká erasmus party), ale jelikož bude hrát tam, nabídl mi, jestli bych si nechtěl zahrát. Volal mi sice v 8 večer a akce byla od 11ti, ale tohle se neodmítá, tak jsem se sbalil a i když moc lidí nepřišlo (rakticky nikdo o tom nevěděl), hraní jsem si moc užil a prakticky hned jsme se dohodli, že začneme dělat pravidelné úterní akce. A toto je výsledek:

Jsem na to úterý moc zvědavej, oslovili jsme poměrně dost lidí a kdyby přišla taková stovka, bude to bomba (klub je malinkatej, to ostatně uvidíte z fotek, v úterý beru foťák). Každopádně dám vědět, jak se akce vyvedla/nevyvedla.

No, pro dnešek jsem toho, koukám, napsal poměrně dost, takže se loučím. Ještě teda odkaz na fotky:

http://picasaweb.google.com/erasmusvportugalsku/0928FotbalProchazeniSeVeMesteAtd#

A ted už je to vše. Měj te se hezky, nejpozději ve středu se ozvu, jak se vydařila párty a samozřejmě jako je ve škole, mimo školu a tak:o)

Ahoj

Filip

2 komentáře:

Unknown řekl(a)...

no konecne ses rozhoupal... hele stadion, dobry ale Man Utd to neni :-) Tom te tam musi nekdy vzit... doufam ze ti to hrani vydrzi do pristiho roku a vezmes nas tam, uz mame letenky, hura :-) uz jsi videl auticko :-( porad se s tim nemuzu srovnat... tak papa DJi Hasta Luego (portugalsky neumim :-))
sestricka

Unknown řekl(a)...

zase na fotce,kde dělá reklamu na vodu s tričkem armada :-D